Smiling Pos FAQ
FAQ = Ofte stillede spørgsmål (Frequently Asked Questions)
Har du problemer eller spørgsmål til dit detailsystem, Eller til din smiling booking portal, stil dem her.
Smiling Pos er et web-baseret kassesystem/ Detailsystem, der hjælper både
detailhandlen og kunderne med at forene oplevelsen i butikken med mulighederne
på internettet. Smiling Pos giver den forretnings drivende mulighed for at
benytte flere kasseapparater fra forskellige lokationer, og styre en eller flere
afdelinger og butikker uanset lakation.
|
Save money |
Smiling Pos kan tilbyde både kunderne og de forretningsdrivende
en unik helhedsoplevelse uanset om handlen foregår på nettet eller i den fysiske
butik i København eller Århus, fordi kassesystemet integrerer og synkroniserer
alle salgskanaler i skyen omkring én samlet kundeoplevelse i realtid og alle
afdelinger taler sammen i et system”.
Har du et spørgsmål, så stil det her, eller find svar i allerede stillede spørgsmål.
SUBMIT Free Demo version »
Hvis du bestiller en gratis demo version, får du samtidig en Login til debatsiden her, men du kan også registrere dig til FAQ debat her
Bruger Manual daglig brug Daglig brug af Smiling Pos Kasseterminalen.
|
Du har konfigureret Smiling Pos til at starte ny ekspedition ved indtastning i et af følgende felter.
Stregkodefelt - Plu kode - Produktnummer eller extern produktnummer.
Extern produktnummer benyttes sjældent og er derfor ikke synlig.
Hvis du har en Restaurant, en bager eller anden virksomhed med under 200 faste produktnumre, så bruger du formentlig ikke Stregkodescanner og dette felt har du deaktiveret(er usynligt)
Du har således kun Plu kode - Produktnummer synligt på skærmen. Her vil "Curseren" - den blinkende streg på skærmen altid søge hen så du er klar til at scanne eller indtaste en vare.
Har du en modeforretning (eller flest andre Non-food forretningstyper) så bruger du stregkoder og produktnumre. og du starter altid en ny produktindtastning ved at indtaste eller "skyde" en stregkode.
Når "curseren" står i felterne Stregkode - Plu kode - Produktnummer eller extern produktnummer, har du en række mulige funktioner:
Hvis du taster 0 og ENTER, er det fordi du vil afslutte ekspeditionen og du får vist en liste med betalingsmuligheder. - Vælg en og betalingsproceduren går til næste skridt.
Hvis "curseren" står i feltet"produktnavn" og du taster T og ENTER, får du vist en ekstra tekstlinje hvor du kan tilføje bemærkninger til den solgte vare, (Har en kunde fået afslag på en bluse fordi der var en misfarvning, så skriv det her) - - Hvis kunden senere returnerer eller bytter varen, kræver du at se bonnen og du kan se om der er givet afslag på varen.
Er personalet provisionslønet eller ønsker du at se eller opdele salget i personalegrupper, kan Smiling Pos indstilles til altid at starte ny ekspedition med indtastning af medarbejdernummer.
Der har vist sig behov for en ny bruger manual i forhold til tidligere version, den vil løbende blive opdateret her. - har du emner vi skal medtage så kontakt os endelig.
.